בן גביר - ×"מפכ ל לנתני×"ו ×'ן ×'×'יר מצית אינתיפא×"×" ×™×"ו×"ית ×—×"שות 13 / לדבריו, אם בנט יחליט להצטרף לממשלה בראשות נתניהו, גם סער יצטרף:. איתמר בן גביר ידוע כאחד מחברי הכנסת עם הדעות הכי שנויות במחלוקת. חכ איתמר בן גביר מעוצמה יהודית סירב אתמול (שני) לכנות את יור הכנסת תורן חבר הכנסת אחמד טיבי אדוני יור כנסת. למי שהיה היועץ של ערפאת לא אקרא 'אדוני' מי שהביא את זה עלינו זה המפכל. בן גביר התלונן במשטרה נגד בכירות בפייסבוק:

שובו של איתמר בן גביר נרשם אמש בתוכנית של אופירה וברקוביץ', כשהגיע להתארח בפעם הראשונה בתוכנית הפופולרית.איתמר בן גביר, האיש שמעורר רגשות מעורבים, מצד אחד, הוא פרובוקטור ומתסיס וייתכן שבגללו נפתחה המערכה שומר החומות. היא לומדת תיאטרון ומחפשת שידוך, ומי שירצה אני בהחלט, מלשכתי, אפשר, המועמדים יכולים לפנות ולהרים טלפון ואחרי סינון המועמדים נעשה בדיקה ונעביר את הדברים. במכתבו ציין חכ בן גביר כי רעייתו עובדת כמורה. למי שהיה היועץ של ערפאת לא אקרא 'אדוני' ‏אין שום סעיף בתקנון הכנסת שדורש להגיד 'אדוני' למי שמנהל את הישיבה, בטח לא אם הוא מחבל שהיה היועץ של ערפאת וצריך להיות בפרלמנט סוריה.

×'ן ×'×'יר לא אורי×
×'ן ×'×'יר לא אורי×" את ×"תמונ×" של ×'רוך ×'ול×"שטיין כאן from kanstatic.azureedge.net
היא לומדת תיאטרון ומחפשת שידוך, ומי שירצה אני בהחלט, מלשכתי, אפשר, המועמדים יכולים לפנות ולהרים טלפון ואחרי סינון המועמדים נעשה בדיקה ונעביר את הדברים. The latest tweets from @itamarbengvir כשטיבי שב על הבקשה, בן גביר קרא לעברו אתה מחבל, אתה לא אדוני. לאחר ביקור בן גביר בשער שכם, חמאס שוב מאיים: בן גביר טען לאחר המהומה: בתגובה, אחמד טיבי חזר על ההערה. ‏אין שום סעיף בתקנון הכנסת שדורש להגיד 'אדוני' למי שמנהל את הישיבה, בטח לא אם הוא מחבל שהיה היועץ של ערפאת וצריך להיות בפרלמנט סוריה. בן גביר, שעמדותיו בנושא ידועות, הפתיע את המנחים כשהשיב:

בן גביר טען שאין סעיף בתקנות הכנסת המחייב אותו לפנות לחבר הכנסת המנהל את הדיון, ודרש מטיבי להצביע על הוראה זו אם היא אכן קיימת.

הרבה יותר תיקים, מעט מדי שופטים. הסרטון החדש של בן גביר: אתה פאשיסט טרוריסט, אתה צריך להיות בכלא המחבלים האלה מאיימים ומדינת ישראל נכנעת. אם הבן שלי ייצא מהארון אחבק אותו, אך אבקש שלא יעשה פרובוקציות״: חכ איתמר בן גביר (עוצמה יהודית) שסולק ממליאת הכנסת לאחר שסירב לקרוא לחכ אחמד טיבי ''אדוני'', פנה ליור הכנסת מיקי לוי וביקש להשעות את טיבי מתפקיד סגן יור הכנסת. בתגובה, אחמד טיבי חזר על ההערה. עדכוני חדשות שוטפים, ראיונות מרתקים, שידורים מיוחדים, הופעות בלעדיות וכתבות. בן גביר טען לאחר המהומה: למי שהיה היועץ של ערפאת לא אקרא 'אדוני' ככה בן גביר הגיב כשאופירה ביקשה ממנו לאחל חג שמח לצועדים במצעד הגאווה> bit.ly/2t8gqhx. במהלך דיון שנערך במליאת הכנסת סירב חכ בן גביר לכנות את סגן יור הכנסת 'אדוני' והורחק מהמליאה, אחרי שכינה את את חכ טיבי מחבל. בנט יישב עם תומכי היטלר;

באתי לכאן נגד החלטה של מפכל כושל ונגד הביזיון הזה שחבר כנסת לא יכול לצעוד כאן. אתם צופים בערוץ היוטיוב של ynet: בריאיון לאולפן ynet תקף חכ איתמר בן גביר את חברי ימינה: נפנה לוועדת האתיקה (פוליטי) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. אם הבן שלי ייצא מהארון אחבק אותו, אך אבקש שלא יעשה פרובוקציות״:

×
×"מפכ ל לנתני×"ו ×'ן ×'×'יר מצית אינתיפא×"×" ×™×"ו×"ית ×—×"שות 13 from media.reshet.tv
‎חהכ איתמר בן גביר, מטעם מפלגת הציונות הדתית, עוצמה יהודית. הושג סיכום בימין לריצה תחת רשימה אחת שכוללת את הימין. בן גביר טען לאחר המהומה: לדבריו, אם בנט יחליט להצטרף לממשלה בראשות נתניהו, גם סער יצטרף: בן גביר טען שאין סעיף בתקנות הכנסת המחייב אותו לפנות לחבר הכנסת המנהל את הדיון, ודרש מטיבי להצביע על הוראה זו אם היא אכן קיימת. The latest tweets from @itamarbengvir ההרגל המגונה של בן גביר לכנות את החכים הערביים 'מחבל' חייב להסתיים, הסביר סגן יור הכנסת אחמד טיבי מדוע הורה להוציא את בן גביר מהמליאה • יור עוצמה יהודית הגיב: הסרטון החדש של בן גביר:

בן גביר אמר היום בשער שכם:

בן גביר, שעמדותיו בנושא ידועות, הפתיע את המנחים כשהשיב: ‏אין שום סעיף בתקנון הכנסת שדורש להגיד 'אדוני' למי שמנהל את הישיבה, בטח לא אם הוא מחבל שהיה היועץ של ערפאת וצריך להיות בפרלמנט סוריה. חכ איתמר בן גביר (עוצמה יהודית) שסולק ממליאת הכנסת לאחר שסירב לקרוא לחכ אחמד טיבי ''אדוני'', פנה ליור הכנסת מיקי לוי וביקש להשעות את טיבי מתפקיד סגן יור הכנסת. היא לומדת תיאטרון ומחפשת שידוך, ומי שירצה אני בהחלט, מלשכתי, אפשר, המועמדים יכולים לפנות ולהרים טלפון ואחרי סינון המועמדים נעשה בדיקה ונעביר את הדברים. במהלך דיון שנערך במליאת הכנסת סירב חכ בן גביר לכנות את סגן יור הכנסת 'אדוני' והורחק מהמליאה, אחרי שכינה את את חכ טיבי מחבל. בן גביר הוא ממשיכו של כהנא ותנועתו היא ממשיכתה של כהנא חי, המקדשת את שמו של הרוצח ברוך גולדשטיין. טיבי השתמש שלא כדין בסמכותו. הערב (שישי) בזמן שבתל אביב נערך מצעד הגאווה בהשתתפות עשרות אלפי חוגגים, הוא התייחס באופירה וברקוביץ' לאפשרות שאחד מילדיו ייצא מהארון. אתם צופים בערוץ היוטיוב של ynet: ‎חהכ איתמר בן גביר, מטעם מפלגת הציונות הדתית, עוצמה יהודית. לדבריו, אם בנט יחליט להצטרף לממשלה בראשות נתניהו, גם סער יצטרף: הרבה יותר תיקים, מעט מדי שופטים. למי שהיה היועץ של ערפאת לא אקרא 'אדוני'

בן גביר מדבר על מצעד הגאווה. אם הבן שלי ייצא מהארון אחבק אותו, אך אבקש שלא יעשה פרובוקציות״: לחשו לנו באוזן 'תהיו רגועים, אנחנו איתכם', ופתאום מסתבר שהם רוקמים קנוניה עם השמאל. בן גביר טען שאין סעיף בתקנות הכנסת המחייב אותו לפנות לחבר הכנסת המנהל את הדיון, ודרש מטיבי להצביע על הוראה זו אם היא אכן קיימת. בן גביר הוא ממשיכו של כהנא ותנועתו היא ממשיכתה של כהנא חי, המקדשת את שמו של הרוצח ברוך גולדשטיין.

חוות ×
חוות ×"עת איתמר ×'ן ×'×'יר עוצמ×" ×™×"ו×"ית זאפ from img.zap.co.il
בן גביר התלונן במשטרה נגד בכירות בפייסבוק: הושג סיכום בימין לריצה תחת רשימה אחת שכוללת את הימין. איתמר בן גביר ידוע כאחד מחברי הכנסת עם הדעות הכי שנויות במחלוקת. לאחר ביקור בן גביר בשער שכם, חמאס שוב מאיים: תומכת טרור, אין לך סמכות להוציא אותי ואינו מאפשר לתומך הbds לדבר. אתם צופים בערוץ היוטיוב של ynet: ככה בן גביר הגיב כשאופירה ביקשה ממנו לאחל חג שמח לצועדים במצעד הגאווה> bit.ly/2t8gqhx. במכתבו ציין חכ בן גביר כי רעייתו עובדת כמורה.

91,714 likes · 24,453 talking about this.

לדבריו, אם בנט יחליט להצטרף לממשלה בראשות נתניהו, גם סער יצטרף: עדכוני חדשות שוטפים, ראיונות מרתקים, שידורים מיוחדים, הופעות בלעדיות וכתבות. בן גביר אמר היום בשער שכם: בן גביר טען לאחר המהומה: טיבי השתמש שלא כדין בסמכותו. בן גביר אינה היחידה שנחסמה. לאחר ביקור בן גביר בשער שכם, חמאס שוב מאיים: היועמש חייב לחקור את הנושא לעומק ולפסול את השוחד שניתן בתמורה להישארותו של המנכל בתפקיד. תומכת טרור, אין לך סמכות להוציא אותי ואינו מאפשר לתומך הbds לדבר. אתם צופים בערוץ היוטיוב של ynet: 91,714 likes · 24,453 talking about this. לחשו לנו באוזן 'תהיו רגועים, אנחנו איתכם', ופתאום מסתבר שהם רוקמים קנוניה עם השמאל. ואחרי זה אני אבקש ממנו לא להסתובב במצעדי גאווה ולעשות פרובוקציות.